Du er her: AU  Medarbejdere Institutter  Institut for Biomedicin Praktisk info og faciliteter

Praktisk info og faciliteter

Post og pakker

  • Post og pakker på Biomedicin

    Alle udgående breve sendes som udgangspunkt som B-post. Det betyder, at dit brev er fremme senest 4 dage efter afsendelse.
    Er det nødvendigt, at dit brev er fremme dagen efter afsendelse, skal du sende det som Quick-post, og du skal skrive "Q" øverst midt på kuverten.

  • Indgående pakker
    Fra og med d. 12.02.2020 afleveres alle indgående pakker i vareindleveringen i Skou-bygningen.

    Kontormedhjælperne skriver ud til alle, der har fået en pakke/pakker, hvor man så efterfølgende er velkommen til at afhente sin pakke i postrummet i Skou-bygningen.

    Ikke-afhentede pakker vil blive kørt til hhv. Anatomi’s og Fysiologi’s vareindleveringer samme dag om eftermiddagen og stillet i køleskab/fryser, hvor modtager selv skal afhente de bestilte varer.

Kurerforsendelser (inden/udenrigs)

Universitetet er gået over til at anvende Blue Water Shipping som kurer (se evt. nærmere information om aftalen)

Blue Water Shipping kontaktperson


Login: webbooking.bws.dk

Username: biomed-secr@au.dk

Password: Biomed12345

Forsendelser til udlandet (ikke-EU) af forskningsmateriale uden handelsværdi skal altid vedlægges en proforma faktura.   

Postnord kan stadig benyttes:
Kontakt tlf.: 70 200 200, mail: kundeservice.dk@postnord.com

 

Piccoliner

Vi har fået 2 nye kontorhjælpere, som betjener hele Biomedicin og har kontorplads i Skou-bygningen.

Mathias Voetmann og Alma Bjørn Christensen vil hjælpe med at få alle både små og store praktiske ting til at fungere i hverdagen.

  • Mathias kan kontaktes på mobil: 93521853
  • Alma kan kontaktes på mobil: 93521864

Sekretariatsbistand

Sekretariatet på Institut for Biomedicin er placeret i Skou og bygn. 1231.

Ledelsessekretariatet, som varetager støtte til ledelsesfunktioner, backupfunktioner og kommunikationsopgaver har ligeledes til huse i Skou bygn. 1116.

Sekretariatet og ledelsen kan kontaktes på Biomed-secr@au.dk

Sekretariatsmedarbejdere

Adgangskort, nøgler, brugeradgang

Adgangskort, nøgler og brugeradgang til de biomedicinske bygninger og systemer sker ved henvendelse til de lokale sekretærer. 

Online rekvirering af adgangskort (Kun for administrative Kun for administrative)

 

 

Kuverter, brevpapir, visitkort m.m.


Der går 4-5 hverdage fra du har bestilt dine visitkort til du modtager dem.

Lagervarer og butik

Vores nye lager og butik med laboratorievarer og andre ting, der skal bruges i det daglige er placeret på 5. etage i bygning 1116.

Bestilling af varer


Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte kontakte vores kontorhjælpere:

  • Mathias Voetmann: 21366473
  • Alma Bjørn Christensen: 93521864

Glemte sager

Glemte værdigenstande samt beklædning opbevares i sekretariatet i en 1 uge og lægges herefter ned i pakkerummet i Skou-bygningen.

11371 / i30