Kontormedhjælperne skriver ud til alle, der har fået en pakke/pakker, hvor man så efterfølgende er velkommen til at afhente sin pakke i postrummet i Skou-bygningen.
Ikke-afhentede pakker vil blive kørt til hhv. Anatomi’s og Fysiologi’s vareindleveringer samme dag om eftermiddagen og stillet i køleskab/fryser, hvor modtager selv skal afhente de bestilte varer.
Aarhus Universitet har pr. 1. marts 2025 indgået en kureraftale med DSV.
Find mere information om aftalen, og hvordan du booker forsendelser hos DSV på AU's indkøbsside om Kurertransport.
Forsendelser til udlandet (ikke-EU) af forskningsmateriale uden handelsværdi skal altid vedlægges en proforma faktura.
Postnord kan stadig benyttes:
Kontakt tlf.: 70 200 200, mail: kundeservice.dk@postnord.com
Kontorhjælperne betjener hele Biomedicin og har kontorplads i Skou-bygningen.
Der er kontorhjælpere tilstede i tidsrummet 7:30-15:00.
Kontorhjælperne kan træffes på tlf. 21 36 64 73 og/eller mail: officeaids@biomed.au.dk.
Sekretariatet på Institut for Biomedicin er placeret i Skou og bygn. 1231.
Ledelsessekretariatet, som varetager støtte til ledelsesfunktioner, backupfunktioner og kommunikationsopgaver har til huse i bygn. 1231.
Sekretariatet og ledelsen kan kontaktes på Biomed-secr@au.dk
Adgangskort, nøgler og brugeradgang til de biomedicinske bygninger og systemer sker ved henvendelse til de lokale sekretærer.
Online rekvirering af adgangskort (kun for administrative)
Der går 4-5 hverdage fra du har bestilt dine visitkort til du modtager dem.
Vores nye lager og butik med laboratorievarer og andre ting, der skal bruges i det daglige er placeret på 5. etage i bygning 1116.
Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte vores kontormedhjælpere på tlf. 21 36 64 73 og/eller mail: officeaids@biomed.au.dk
Mails som omhandler kemikalierummet og handsker, må gerne sendes direkte til Mathias på mav@biomed.au.dk
Glemte værdigenstande samt beklædning opbevares i sekretariatet i en 1 uge og lægges herefter ned i pakkerummet i Skou-bygningen.