VIDEO: Se dekanens møde om kandidatreformen

Tirsdag d. 12. september i år inviterede dekan Anne-Mette Hvas alle Healths medarbejdere til oplæg og spørgerunde om den nye reform af universitetsuddannelserne og arbejdsprocessen frem mod dens udrulning. Gik du glip af mødet, har du nu chancen for at se optagelsen.

Læs mere om kandidatreformen

Nogle skal forkortes, nogle omlægges og andre skal erhvervsrettes. Den nyligt vedtagne omlægning af landets kandidatuddannelser er blandt de mest gennemgribende ændringer på universitetsområdet i årtier, men hvad ved vi egentlig om, hvad den indeholder, og hvordan den skal udmøntes på det sundhedsvidenskabelige område?

Det gav Anne-Mette Hvas så vidt muligt svar på, da hun i sidste uge inviterede fakultetets medarbejdere til et oplæg om universitetsreformen med efterfølgende spørgerunde.

Se videooptagelsen fra mødet

I videoens første 30 sekunder er lydkvaliteten desværre udfordret af en dårlig mikrofon. Men hæng på, det bliver bedre.

Dekan Anne-Mette Hvas
Aarhus Universitet, Dekanatet - Health