Strategi for hovedområde og tværgående kerneaktiviteter

Læs dekanens høringsbrev og udkast til strategikort for hovedområde og tværgående kerneaktiviteter og kom med dine input!

Arbejdet m. institutstrategier er nu afsluttet, og lige nu arbejdes der med strategi i forhold til hovedområde og tværgående kerneaktivIteter.

Som led i dette arbejde har dekanatet udsendt Healths strategimateriale til høring, hvor materialet skal foreligge i sin endelige form 1. juni 2012. I efteråret 2012 skal den samlede strategi for hele Aarhus Universitet udarbejdes.

Healths strategimateriale skal danne rammen for udviklingen af hele hovedområdet i strategiperioden 2013-17. Fokus er derfor ikke på de enkelte områder, men derimod på den overornede ramme for udvikling af strategien.

Dekanatet opfordrer således hørinsparterne til at komme med jeres input til strategien senest fredag d. 11. maj kl.10.00 jds@sun.au.dk.

Læs supplerende materiale herunder:

Høringsbrev og høringslite

HE Hovedområde strategikort