Du er her: AU  Medarbejdere Institutter  Institut for Biomedicin Praktisk info og faciliteter

Praktisk info og faciliteter

Post og pakker

  • Post og pakker på Biomedicin
    Fra 1. januar 2016 sendes alle udgående breve som udgangspunkt som B-post. Det betyder, at dit brev er fremme senest 4 dage efter afsendelse.
    Er det nødvendigt, at dit brev er fremme dagen efter afsendelse, skal du sende det som Quick-post, og du skal skrive "Q" øverst midt på kuverten.
  • AU Intern post
  • Transport af farligt gods

Kurerforsendelser (inden/udenrigs)

Forsendelser til udlandet af forskningsmateriale uden handelsværdi skal altid vedlægges en proforma faktura.

  • GeodisWilson:
    Company ID: DKBIOMEARHC
    User name: Biomedicin
    Password:  Zxcasdqwe12345    
    OBS: Afsenderadressen vælges ved at klikke på blyanten til venstre for adressefeltet, klik dernæst på "Alle adresser" og vælg din afsenderadresse.

    Det anbefales at booke online, da telefonisk bestilling (tlf.: 3699 8700), eller via mail koster kr. 45 i gebyr
  • FedEX
    Tlf.: 70 233 332
    Procedure specielt for tøris:
  1. Gå til LOGON (bruger-id og adgangskode oplyses i sekretariatet).
    Bestil afhentning og udfyld fragtseddel online på FedEx Ship Manager TM Lite
    Se vejledning til udfyldelse af blanket
  2. Ring evt. dernæst til FedEx på tlf.: 70 233 322, oplys trackingnr. og kontonr. og gør opmærksom på, at pakken skal sendes på TØRIS.
    Du får udleveret et bookingnr.

Almindelige pakker bestilles ligeledes online ved at logge på FedEx Ship Manager TM  Lite (v. pakker >68 kg)., evt.  vedtelefonisk henvendelse.

NY INFO: Pr. 1.12.2018 går FedEx og TNT sammen, og du har kun én salgskontakt. Læs mere her.

Sekretariatsbistand

Sekretariatet på Institut for Biomedicin er indtil videre placeret i tre centre. 


Ledelsessekretariatet, som varetager støtte til ledelsesfunktioner, backupfunktioner og kommunikationsopgaver har ligeledes til huse i Skou bygn. 1116 
biomed-secr@sun.au.dk

Sekretariatsmedarbejdere

Adgangskort, nøgler, brugeradgang

Adgangskort, nøgler og brugeradgang til de biomedicinske bygninger og systemer sker ved henvendelse til de lokale sekretærer. 

Online rekvirering af adgangskort (Kun for administrative Kun for administrative)

 

 

Kuverter, brevpapir, visitkort m.m.


Der går 4-5 hverdage fra du har bestilt dine visitkort til du modtager dem.

Lagervarer og butik

Vores nye lager og butik med laboratorievarer og andre ting, der skal bruges i det daglige er placeret på 5. etage i bygning 1116.

Bestilling af varer


Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte kontakte vores kontorhjælpere:

  • Mathias Voetmann: 21366473
  • Alma Bjørn Christensen: 93521864
11371 / i30