Workshop for den erfarne ansøger

Forskningsstøtteenheden holder workshop for den erfarne ansøger, som ønsker "nye øjne" på ansøgningen. Ansøgningsfrist 19. december.

Forskningsstøtteenheden holder workshop for den erfarne ansøger, som ønsker "nye øjne" på ansøgningen. Kurset afholdes d. 4. februar 2014 med tilmeldingsfrist d. 19. december 2014.

På workshoppen vil vi tage udgangspunkt i to af deltagernes ansøgninger. For at deltage i workshoppen skal du derfor være parat til at vise andre forskere din ansøgning og til at deltage i en konstruktiv diskussion af andres ansøgninger. Derudover kræver deltagelse i workshoppen også lidt forberedelse. På grund af workshoppens form vil deltagerantallet være begrænset. Workshoppen vil blive ledet af to fundraisere fra Forskningsstøtteenheden og vil være en blanding af øvelser og diskussion. Diskussionerne vil blive suppleret med korte oplæg.

Kurset er målrettet forskere med ca. 3 års post doc. erfaring og/eller betydelig ansøgningserfaring.

TID: 4. februar 2014 kl. 09.00-12.00.

STED: Faculty Club, Studenternes Hus, Fredrik Nielsens Vej.

TILMELDING: senest torsdag den 19. december 2013 på følgende link.

Yderligere information om forberedelse til workshoppen vil derefter blive fremsendt.

Oops, an error occurred! Code: 202404282253045199fd07