Sundhedsvidenskabelige forskere hædret på Ph.d.-dagen

På Ph.d.-dagen blev seks sundhedsvidenskabelige forskere fra Aarhus Universitet hædret for deres forskningsindsats inden for sundhedsvidenskab. Professor Steffen Thiel fra Institut for Biomedicin var blandt prismodtagerne.

Professor Steffen Thiel
Ph.d.-dag på Health 2013

Den årlige ph.d.-dag på Health er en tilbagevendende begivenhed, hvor ph.d.-studerende får lejlighed til at afprøve deres formidlingskompetencer.

I år var der også fokus på de ældre og mere erfarne forskere, som blev hædret for deres indsats.

Blandt prismodtagerne er Professor Steffen Thiel fra Institut for Biomedicin, som fik overrakt kr. 50.000 fra Hanstedgaard Fund Prize. Steffen Thiel modtager prisen for sin forskning i immunsystemet, der er koncentreret omkring proteiner i det medfødte immunforsvar.

Steffen Thiel er en international anerkendt forsker, hvis publikationer ofte citeres. Han er medlem af en række internationale komiteer og medredaktør af videnskabelige tidsskrifter.

Mere om Steffen Thiel

Mere om de øvrige prismodtagere.

Mere om ph.d.-dagen

Oops, an error occurred! Code: 202405181626586dd61ff8